شناسه خبر : 109555
جمعه 17 فروردين 1403 , 17:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز قدسی متفاوت و کم سابقه؛

تصویر یکی از باشکوه ترین راهپیمایی های روز قدس/تصاویر

شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا از دهان هر کودکی فریاد میشد و خون به جوش آمده از غلط بی شرمانه رژیم صهیونیستی درباره مورد هدف قرار دادن خاک ایران، تبدیل به صدا میشد و طول جمعیت درحال حرکت را درمی نوردید.

فاش نیوز - در روزهایی که دل های همه ایرانیان و مسلمانان و حتی مردم دیگر نقاط جهان، از وضعیت اسفبار جنایت های تحمیل شده بر غزه خون است؛ و همچنین با غلط بی شرمانه چند روز پیش اسرائیل، مبنی بر مورد هدف قرار دادن سفارت ایران در سوریه، و به شهادت رساندن سرداران پاک محمدرضا زاهدی و دیگر سربازان خادم کشور، لازم و حیاتی بود تا بار دیگر ایرانی مسلمان غیرت وطن دوستی خود را به بی بته های متجاوز خونخوار رژیم صهیونیستی نشان دهد.

امروز هفدهم فروردین مصادف با 25 ماه مبارک رمضان، در آخرین روز جمعه ماه میهمانی خدا و روز قدس، مردم غیور تهران باز هم شکوه دیگری را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز قدس که طبق معمول در مسیر خیابان انقلاب به عنوان مسیر اصلی برگزار میشد، همزمان با تشییع شهدای مظلوم تازه پرکشیده و سرافراز به شهادت رسیده در سفارت ایران یعنی سردار زاهدی و دیگر شهدا نیز بود.

امروز تهران مانند چشمه ای زلال، مانند رودی خروشان از دل زمین و روی بدنه شهر می جوشید و مردم مردم، جمعیت بود که در مسیرهای راهپیمایی به حرکت درمی آمد.

مردم بینظیر تهران از داخل متروها و ایستگاه های زیرزمین تا اتوبوس ها و خط ویژه های خیابان انقلاب و با موتور و ماشین های شخصی و اتوبوس های گروهی، فوج فوج به جمعیت راهپیمایی اضافه می شدند و پرچم های ایران و فلسطین مظلوم در کنار هم در آسمان آبی تهران به اهتزاز درمی آمدند.

شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا از دهان هر کودکی هم حتی فریاد میشد و خون به جوش آمده از غلط بی شرمانه رژیم صهیونیستی درباره مورد هدف قرار دادن خاک ایران، تبدیل به صدا میشد و طول جمعیت درحال حرکت را درمی نوردید.

از تمامی اقشار جامعه با دلی خون از وجود و اعمال کثیف اسرائیل، در میان جمعیت دیده می شدند و همانند سال های قبل و البته دوچندان نسبت به سال های قبل با زبان روزه اما به پای دل زیر آفتاب گرم ظهر بهاری با لب هایی تشنه راه می رفتند و با پلاکاردهایی با معنا قدم برمی داشتند.

تمامی مسیرها از امام حسین تا انقلاب تا خیابان طالقانی مملو از جمعیت بود و مشارکت مردم در راهپیمایی امسال با سال های پیش قابل مقایسه نبود.

این خون و غیرت یک مسلمان ایرانی بود که اینهمه آدم را به این مسیرها کشانده بود و همانند همیشه جمعی پرتحرک و پر انرژی و با انرژی پنهانی عجیب و البته پیغامی بزرگ به بدخواهان ایران درحال برگزار شدن بود.

جانبازان، این قهرمانان دردانه و خستگی ناپذیر نیز که همچون سال های قبل، محل قرار و حرکتشان خیابان طالقانی بود، دوباره با آن تن مجروح اما دل غیرتمندشان به میدان این حضور آمده بودند و در جای جای جمعیت دیده می شدند.

با نزدیک شدن به اذان ظهر، سراسر دانشگاه تهران و از دیواره شرقی دانشگاه تهران در خیابان طالقانی تا چندین چهارراه بعد تا میدان فلسطین، صف نماز جمعه پر شده بود و نمازی باشکوه با جمعیتی حیرت انگیز برگزار شد.

آنقدر حجم جمعیت مشارکت کننده در راهپیمایی امسال بالا بود که تا یک ساعت بعد از نمازجمعه نیز خیابان ها هنوز مملو از جمعیت بودند و خالی نمی شدند.

باز هم میتوان به شکرانه این حضور بی بدیل، دستان مردم غیور تهران را بوسید و رو به دشمنان ایران و مسلمین فریاد زد که دیگر چنین غلط هایی را تکرار نکنند.

باشد که با ظهور منجی عالم عج، این جمع های دوست داشتنی در کمال شادی و آرامش تشکیل شود و نماز روز قدس در بیت المقدس به امامت خود آقا خوانده شود، ان شاء الله.....

انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.............

 

تصاویری که مشاهده می کنید، از حضور جانبازان دلیر و البته مردم غیرتمند تهران در تمامی مسیرهای راهپیمایی روز قدس امروز تهران است:

گزارش و عکس از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi